OTIR

    Exportálás      Nyomtatás  |  Utolsó módosítás: 2013-09-11 19:35:10  
TERC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
- főtémakör: 8. Az építési folyamat : beruházás lebonyolítás, engedélyezés, kivitelezés, üzemeltetés
- altémakör: 8.8 Költségbecslés, költségszámítás, költség kontroll
Postai címe: 1149 Budapest, Pillangó park 9.
Telefonszám(ok): 422-2501
Fax: 222-2405
E-mail (elsődleges): oktatas@terc.hu
E-mail (másodlagos):
Weboldal: www.terc.hu
 

távoktatás

60 óra

Költségvetés készítés elméleti és gyakorlati távoktatása

A TERC Kft. több mint két évtizede fejleszt költségvetés-készítő, és kiíró programrendszereket. A technika fejlődése és az igények folyamatos változása miatt mára már az internetes programok használata egyre erősödik (a mindennapjaink részévé vált) és meggyőződésünk, hogy az internet alapú programoké a jövő. Mint az asztali programrendszereinknél (TERC V.I.P.), úgy az interneten is szeretnénk egy egységes rendszert létrehozni.
Fő célunk egy olyan online internetes programrendszercsalád kifejlesztése, amelyet a kiírók (közbeszerzésre is), kivitelezők, tervezők, beruházók, anyaggyártók és a magánszemélyek (nem szakmai felhasználók) is egyszerre használhatnak. Tehát a teljes munkafolyamatot egy online programrendszerben le lehessen kezelni az ötlettől a megvalósulásig az építőipar minden résztvevője számára.
Vállalkozásunk az Új Széchenyi Terv Közép-Magyarországi Operatív Program támogatási rendszerében elnyerte a "Komplex technológiai innováció a TERC Kft-nél" című, KMOP-1.1.4-11/A-2012-0055 jelű pályázatot. Ennek keretében 2013-2014 években az ÖN adattár további munkanemeinek és a komplex tételek kidolgozása mellett a hozzájuk tartozó új internetes költségvetés-készítő és kiíró szoftvercsalád fejlesztésére nyílt lehetőségünk.

Képzési program:

1.) A leendő hallgató a honlapunkról letölthető Jelentkezési lapot pontos adataival kitöltve megküldi, ennek beérkezéséről hamarosan visszaigazolást kap e-mail címére, amely tartalmaz egy Tájékoztatót az oktatás menetéről, Felnőttképzési szerződést (melyet a jelentkező kitöltve, aláírva postai úton megküldve juttat vissza), egy „Beszámoló tesztlapot”, valamint a Díjbekérő számlát.

2.) A képzési díj kiegyenlítését követő 3 munkanapon belül, a jelentkezésekor megadott e-mail címre megérkezik a Távoktatási egyéni jelszó, amely 90 napig érvényes, a távoktatásban résztvevő ettől kezdve a nap 24 órájában bármikor beléphet az TERC-ETALON online felületére (www.etalon.terc.hu).

3.) Az online szakmai tanfolyam 60 órás (30 óra elmélet és 30 óra gyakorlat).

4.) Az elméleti 30 óra teljesítéséhez letölthető, kinyomtatható, olvasható:
dr. Muzelák László, Költségvetés készítés az építőipari munkák árának meghatározásához című könyve.

5.) A gyakorlati 30 óra teljesítéséhez a részvevők az online programunkkal 90 napig, a nap 24 órájában tetszőleges időpontokban bármikor gyakorolhatják a költségvetés készítés menetét, illetve tetszőleges számú költségvetést készíthetnek.

6.) Főbb témakörök:
Intéző:
- mappaműveletek,
- programbeállítások,
- új költségvetés (nyitás, másolás, törlés, átnevezés),
- keresés a költségvetések nevében, szövegében,
- PDF, XML export (nyomtatások),
- közbeszerzési költségvetések (hitelesítés, szűrés, törlés).

Költségvetés szerkesztés alapja:
- költségvetés megnyitása,
- tételek tallózása a központi adattárakból (ÖN, KONTROLL),
- saját adattárak építése, tételkiválasztás,
- régi költségvetések felhasználása,
- szöveges keresés, képes kiválasztás, gyártóra szűkítés,
- új „K” tétel létrehozása,
- tételhez megjegyzés fűzése (nyomtatható vagy csak képernyőre),
- műveletek munkanemekkel,
- tételek áthelyezése, másolása, törlése,
- nyomtatási sorrend megváltoztatása,
- költségek százalékos eltérítése,
- mennyiség és rezsióradíj változtatása,
- csoportos adatfrissítés,
- főösszesítő kitöltése, módosítása,
- fedlap készítés,
- ellenőrzés közbeszerzési hitelesítéshez.

A gyakorlati rész teljesítése során a résztvevők letölthetik a térítésmentesen hozzáférhető, felhasználói kézikönyvet, valamint munkanapokon 8.00-16.00 óra között telefonon kereshetik ügyfélszolgálati munkatársainkat. Személyesen, ingyenesen igénybe vehető a minden hónap első keddjén megrendezésre kerülő nyíltnap a TERC Irodaházban, ahol 9.00-15.00 óra között fogadjuk az érdeklődőket.

7.) A gyakorlati képzés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor a résztvevő az alábbi vizsgarészeket visszajuttatja az oktatas@terc.hu -ra:

· „Beszámoló tesztlap” A kérdések nem azonos súlyúak. Az elérhető pontszámok legalább 50 %-ának (15 pont) megszerzése szükséges a beszámoló teljesítéséhez. Az esetleges pótbeszámoló ingyenes.

· Legalább 30 tételből álló elkészített költségvetés


A kreditpontos Igazolást a vizsga sikeres letétele után, postai úton juttatjuk el a résztvevőkhöz.

A TERC Kft. rendelkezik a képzési program végrehajtásához szükséges személyi és tárgyi feltételekkel.

Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-1011
ISO minősítésünk a TÜV AUSTRIA CERT eljárása alapján érvényes: 2015.02.19-ig.

10 pont

A TERC Kft- hez beérkezett „Beszámoló tesztlap”-ot és az elkészített Költségvetést értékelik:
- Molnár Miklós Konrád - a TERC Kft. ügyvezető igazgatója,
- Dr. Muzelák László - nyugalmazott főiskolai docens, egyéni vállalkozó, igazságügyi árszakértő.

Dátum Leírás Hely
2013-09-01 TERC Kft. 1149 Budapest XIV. kerület, Pillangó park 9.

 Időszak kezdő dátuma: 2013-01-01

 Időszak záró dátuma: 2013-12-31
korlátlan

Nyuzóné Mohácsi Judit
tel.: 422-2518

judit.nyuzone@terc.hu
www.terc.hu

tervezők, szakértők, beruházók, építési műszaki ellenőrök, felelős műszaki vezetők, ingatlanfejlesztők, előkészítők, mindazon szakmagyakorlók, akik költségvetés készítésekor a tervezési szinttől az utókalkulációig minden egyes munkafolyamatban jártasságot akarnak szerezni.

MÉK tagoknak 10% kedvezmény

40.000 Ft + áfa / fő

elbírálása folyamatban

Online továbbképzés

  Jóváhagyott továbbképzés.

© 2009 - 2022 Online Továbbképzési Információs Rendszer | OTIR 4.9b | Készítette : Simon Nándor Simonszoft