OTIR

    Exportálás      Nyomtatás  |  Utolsó módosítás: 2021-10-01 16:05:32  
Ferik Tünde
- főtémakör: 10. Személyes fejlődést szolgáló témakörök
- altémakör: 10.6 Tárgyalási stílus, tárgyalási technikák, előadás-technika
Postai címe: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 13-15. II/5
Telefonszám(ok): 06209138575, 06709383222
Fax:
E-mail (elsődleges): ferikt@vzm.hu
E-mail (másodlagos): titkarsag@vzm.hu
Weboldal: vzm@vzm.hu
 

3 napos
gyakorlatorientált, kifejezetten élményalapú képzés
konfliktuskezelés és közösségi tervezés

3 nap napi 8 óra

VZM közösségi tervezés alapképzés

Közösségi mediáció alapú közösségi tervezési módszer

Konfliktuskezelési, mediátori alapkompetenciák elsajátítása, és erre építve a közösségi mediáció és a közösségi tervezés alapjainak megismerése.

VZM közösségi tervezés alapképzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének megismerkedni a hatékony konfliktuskezeléssel, és a közösségi mediációs technikákkal. A képzés során a hétköznapokban használható konfliktuskezelési módszerek megismertetése mellett lehetőséget biztosítunk a konfliktuskezelési alapkompetenciák elsajátítására. Emellett megismerhetik a közösségi tervezés mediációs módszereit, és átfogó képet adunk a közösségi tervezés előnyeiről, alkalmazhatósági köréről.

Tematika:
Témáink a képzés során:
1. Mi jut eszünkbe a konfliktusokról? a konfliktusok eredete, fajtái
2. Saját erősségek és fejlesztendő területek a konfliktuskezelésben
3. A konfliktus, mint lehetőség, avagy egy jól megoldott konfliktus egyéni és közösségi szinten is előrevisz
4. Konfliktuskezelési módok: informális megbeszélés
közvetlen tárgyalás
mediáció
5. Mi a mediáció? Mikor van szükség mediátorra? Ki a mediátor?
6. A mediáció konfliktuskezelési eszköz vagy életszemlélet
7. Mediációs technikák alkalmazása a mindennapokban, és a munka világában
8. A közösségi mediáció alapjai, alkalmazási területei
9. A közösségi tervezés alapjai, alkalmazási területei

Gyakorlatok:
1. A közösségi mediáció/közösségi tervezés előkészítése
2. A közösségi mediáció/közösségi tervezés résztvevőinek meghívása és felkészítése
3. A közösségi mediáció/közösségi tervezés fizikai körülményeinek a megteremtése
4. A közösségi mediáció/közösségi tervezés forgatókönyvének megtervezése
5. Aki a közösségi tervezést vezeti, a mediátor készségei, képességei, eszközei
6. Váratlan helyzetek kezelése
7. Kérdezéstechnikai gyakorlatok
8. A visszajelzések fontossága, hogyan adunk visszajelzést
9. A közösségi tervezés
10. Közösségi tervezés során alkalmazható módszerek (World cafe, Open space, Peter Block)

Gyakorlatok csoportban:
1. Szimulált esetgyakorlatok eljátszása, személyes és csoportos visszajelzések
2. Csoporttagok által behozott esetek kipróbálása közösségi mediációs technikákkal

4,5 pont

Ferik Tünde településtervező, mediátor
Dr. Vajna Virág jogász, mediátor

Dátum Leírás Hely
2021-11-08 VZM közösségi tervezés alapképzés 1066 Budapest VI. kerület,

 Időszak kezdő dátuma: 2021-01-01

 Időszak záró dátuma: 2021-12-31
20

dr. Domján Zsófia
0670/938 3222
vzm@vzm.hu

vzm@vzm.hu
https://forms.gle/KgKoAqcAJWQUwa1D8

Feltétel nincs
Célcsoport: Mitől más ez a képzés, mint egy hagyományos mediációs képzés? Attól, hogy kifejezetten önkormányzati döntéshozóknak, önkormányzati dolgozóknak, főépítészeknek, tervezőknek fejlesztettük ki.

Önköltséges

80.000,- Ft +Áfa
90.000,- Ft + Áfa

nincs adat

  Jóváhagyott továbbképzés.

© 2009 - 2021 Online Továbbképzési Információs Rendszer | OTIR 4.9b | Készítette : Simon Nándor Simonszoft